Bekendheid Sensoor

Sensoor is de grootste hulpverlener op afstand. Dag en nacht zitten er professioneel getrainde vrijwilligers klaar met een luisterend oor voor iedereen die zijn verhaal kwijt wil, met iets zit of hulp zoekt.
De bekendheid van Sensoor laat te wensen over. Daardoor is het moeilijk voor de organisatie om te groeien in de hulpverlening. Maar het is ook lastig om bijvoorbeeld vrijwilligers te werven.

Eind 2010 start Sensoor een campagne op om de bekenheid van de organisatie te verbeteren. Ons bureau wordt gevraagd een voorstel te doen voor campagne met het accent op online.

Mijn bijdrage: Ik schrijf een voorstel voor de inzet van social media en mag het gelukkig ook integraal uitvoeren. Sensoor is inmiddels te vinden op Facebook en Hyves en er loopt een Twitter-campagne die actief werkt aan de naamsbekendheid van Sensoor. Uiteraard verzorg ik diverse links tussen de verschillende webservices om het onderhoud minimaal te houden.

Ik  schrijf bovendien een handleiding die de organisatie helpt bij de moderatie. Ook is er een hoofdstuk voor ambassadeurs opgenomen die tips geeft over hoe zij – via social media – kunnen bijdrage aan de bekendheid van Sensoor.

Concept en teksten werkte ik uit met art director Vincent Vermeij.

Be Sociable, Share!
This entry was posted in Communicatie, Creatief, Portfolio, Social Media. Bookmark the permalink.

Geef een reactie

Jouw e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *